SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Berlińskie impresje w jesiennej kampanii House (wideo)

Rusza kampania reklamująca jesienną kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Rafał Milach, a spot nakręcił Bart Pogoda.

Reklamy jesiennej kolekcji House pokazują parę młodych, oryginalnych osób, z których każda ma swoją pasję: dziewczyna kocha muzykę i taniec, a chłopak - ruch i jazdę na rowerze. Tłem jest dynamiczny, nowoczesny Berlin, a konkretnie kilka jego charakterystycznych miejsc: stacja benzynowa, wąskie uliczki czy dach kamienicy, na którym bohaterowie urządzają sobie piknik. Zdjęcia, wykonane przez stale współpracującego z marką House Rafała Milacha, są utrzymane w impresyjnej, nieco zagadkowej stylistyce.

Przygotowano również spot - nakręcony i wyreżyserowany przez Barta Pogodę - w bardziej dynamiczny sposób pokazujący dobrą zabawę w miejskiej dżungli. Muzykę do klipu skomponował Krystian Wołowski, znany z zespołów Dick 4 Dick, Emma Dax i D4D.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował Maciej Czarnecki, a całą akcję koordynuje Grzegorz Chyła, brand manager House. Stylizację do sesji przygotowała Marta Kalinowska, a makijażem i fryzurami zajęła się Gosia Sulima.

Jak na razie w nowej odsłonie uruchomiono serwis house.pl, w którym dostępny jest nowy lookbook marki.

Dołącz do dyskusji: Berlińskie impresje w jesiennej kampanii House (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pp
stacja benzynowa jest rzeczywiście "charakterystycznym miejscem" każdego większego miasta europejskiego
odpowiedź
User
k
Nudny ten spot, ale czego oczekiwać po Housie właściwie.
odpowiedź
User
k
You only live once, więc się zastanów, czy faktycznie chcesz te bengalskie szmaty sprzedawane w Housie nosić.
odpowiedź