Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera
Studio graficzne Berlincut przygotowało kreację dla kampaniiwyprzedażowej Reportera Lato/Jesień 2007.
Idea kampanii "Operacja na cenach" została wpisana w estetykęoperacji chirurgicznej. W egzekucji graficznej posłużono sięatrybutami sali operacyjnej, szpitala, tak, aby wywołać właściweskojarzenia wynikające z drastycznej przeceny powstałej w wyniku'operacji' na cenach.
Założeniem twórców kreacji kampanii "Operacja na cenach" byłowykorzystanie błyskotliwej, nowoczesnej i dojrzałej grafiki, abyzwrócić uwagę konsumentów i zaintrygować ich niestandardowąinterpretacją kampanii wyprzedażowej.
Berlincut odpowiedzialne było za koncepcję oraz projektmateriałów POS (postery, hangery, ulotki, zawieszki orazwlepki).
Kampania wyprzedażowa Reportera potrwa do końca Lipca 2007.
Dołącz do dyskusji: Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera