Benecol w telewizji
Błękit wody, biel piasku, ludzie w egzotycznych strojach - to niezapowiedź programu podróżniczego, lecz nowy spot telewizyjny RaisioPolska Foods, będący częścią kampanii "Benecol - wybór serca dlazdrowszego życia".
Ta nietypowa w segmencie produktów spożywczych reklama jestadaptacją angielskiego spotu "Big Picture", wyreżyserowanego przezHowarda Greenhalgha, twórcy słynnych wideoklipów muzycznych m.in.do utworów Stinga, Pet Shop Boys, grupy Soundgarden, czy Placebooraz reżysera nagradzanych reklam, które stworzył dla tak znanychmarek jak: Adidas, Nike, BBC, Citroen i wielu innych.
Kampania telewizyjna Benecolu rozpoczyna się 4 lutego i trwaćbędzie do 9 marca. 30 i 15-sekundowe spoty zostaną wyemitowane wstacjach TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TV4, TVN7, TVP3 oraz w stacjachcyfrowych: TVN24, TVN Style, Ale Kino, Zone Europa. Wedługszacunków - reklama dotrze do niemal 90% grupy docelowej.
Adaptację spotu przygotowała agencja reklamowa Testardo RedCell, we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To.
Dołącz do dyskusji: Benecol w telewizji