Benecol promuje 'wybór serca dla zdrowszego życia' (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa jogurtów pitnych Benecol.Akcja pod hasłem "Wybór serca dla zdrowszego życia" promuje nowepojemności i warianty smakowe tych produktów.
W rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii Benecol reklamujejogurty pitne, podkreślając, że obniżają one poziom złegocholesterolu i pomagają dbać o zdrowsze serce. Wykorzystywany wakcji 30-sekundowy spot symbolicznie pokazuje, jak ten produktchroni krwioobieg człowieka przed szkodliwymi substancjami.Kampania pod hasłem "Wybór serca dla zdrowszego życia" podkreślajednocześnie, że jogurty Benecol są dostępne w butelkach opojemności 250 ml oraz nowych wariantach smakowych: truskawkowym iklasycznym z nutą limonki.
Rozpoczęta 16 lutego akcja będzie do połowy marca prowadzona wTVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, TVP3, TVN24, TVN Style,Animal Planet, Ale Kino i Zone Europa. Adaptacją kampanii zajęłasię agencja reklamowa Testardo Red Cell we współpracy z domemprodukcyjnym Tandem Taren-To, a wykorzystywaną w akcji animacjęproduktową przygotowała agencja No Label we współpracy zKrzysztofem Dykasem.
Dołącz do dyskusji: Benecol promuje 'wybór serca dla zdrowszego życia' (wideo)