BeDigital wprowadza markę Ed Red na TikToka
Ed Red, producent puszek z jedzeniem o jakości restauracyjnej, powierzył prowadzenie swoich social mediów wraz z pierwszym wejściem na TikToka agencji mediowo-kreatywnej BeDigital.
Ed Red do niedawna był znaną siecią restauracji z jedzeniem premium, jego główną specjalnością były steki. W okresie pandemii COVID-19, gdy restauracje nie mogły być otwarte firma wprowadziła nową formułę prowadzenia działalności. Wpadła na pomysł, że przygotowywane w restauracji jedzenie mogą zamykać w puszkach i swobodnie wysyłać swoim klientom, nawet w szczytowych fazach pandemii.
Mimo ponownego otwarcia restauracji, firma zdecydowała, że aktualnie zostaje przy puszkach premium. Ed Red postanowiła rozwijać biznes w sieci i do współpracy zaprosiła agencję BeDigital.
BeDigital będzie również odpowiadała za strategię mediową i prowadzenie wszystkich kampanii oraz rozwój sklepu internetowego.
Agencja realizuje też koncept na wprowadzenie marki do TikToka, wraz z produkcją postów i pełnym prowadzeniem profilu.
Dołącz do dyskusji: BeDigital wprowadza markę Ed Red na TikToka