„be stereo - not stereotype” w kampanii Stereo.pl
Pod hasłem „be stereo - not stereotype” trwa wizerunkowa kampania reklamowa sklepu internetowego Stereo.pl. Jej kreację przygotowała agencja Walk The Line.
Kampania reklamowa sklepu internetowego Stereo.pl ma na celu podniesienie świadomości jego marki. Akcja rozpoczęła się w momencie, kiedy w ofercie sklepu obok dostępnej już wcześniej muzyki pojawiły się filmy, książki, kosmetyki oraz gry i akcesoria komputerowe
W kampanii - skierowanej do wszystkich osób młodych duchem - wykorzystywane są przekazy pod hasłem „be stereo - not stereotype”. Mają one podkreślać, że Stereo.pl oferuje możliwość zaspokajania potrzeb intelektualnych, bez konieczności ograniczania się do rozwiązań powielanych przez innych i postrzeganych powszechnie jako mainstreamowe.
Kampania - której kreację przygotowała agencja Walk The Line - jest realizowana zarówno w mediach elektronicznych, jak i tradycyjnych. Akcja potrwa do końca marca przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: „be stereo - not stereotype” w kampanii Stereo.pl