„Be a Pro” - wirtualny wyścig reklamuje X-Trade Brokers (wideo)
W internecie trwa międzynarodowa kampania reklamowa domu maklerskiego X-Trade Brokers. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Be a Pro”, przygotowała agencja Lowe Warsaw.
Kampania X-Trade Brokers zachęca początkujących inwestorów do zapoznania się z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi oferowanymi przez firmę, takimi jak platforma transakcyjna xStation.
W ramach akcji 5 października ruszył konkurs inwestycyjny XTB Trading Cup 2014, w którym do wygrania jest m.in. Porsche Cayman. Wcześniej przez miesiąc można było przetestować platformę, żeby zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo.
Akcja jest prowadzona jednocześnie w 10 krajach europejskich. Obejmuje spot, reklamy display i stronę xtb.pl/beapro. Ruszyła z początkiem września i potrwa do 30 października.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „Be a Pro” - wirtualny wyścig reklamuje X-Trade Brokers (wideo)