BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations
Agencja public relations Business Communications Associates S.A. (BCA S.A.) uruchomiła nowy system komunikacji z mediami. Łączy on funkcje bazy mediów, programu pocztowego i biura prasowego online.
System daje też nowe możliwości klientom BCA. Już w ciągu jednego dnia mogą oni uruchomić biuro prasowe na swoim firmowym serwisie WWW. Biuro jest prowadzone przez BCA – konsultanci agencji opracowują i publikują informacje prasowe oraz sporządzają raporty dotyczące oglądalności serwisu.
„To pierwsza tego typu oferta agencji public relations w Polsce” – mówi Katarzyna Kamińska, odpowiedzialna w firmie za Internet Public Relations – „obecnie nie można prowadzić działań public relations bez Internetu, dlatego już dziś myślimy o wdrożeniu kolejnych rozwiązań, dzięki którym media otrzymają lepszą informację, a nasi klienci jeszcze bardziej profesjonalną obsługę”.
Dołącz do dyskusji: BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations