BBC Magazine redukuje managerów
BBC Magazines zamierza zredukować liczbę mangerów w swoim dziale reklamy.
Ruch ten został zapowiedziany w rozesłanym do pracowników e-mailu przez Petera Phippena, dyrektora zarządzającego BBC Magazines.
Rzecznik prasowy firmy potwierdził istnienie planu restrukturyzacji, dodając jednak, że redukcje personelu są na razie na etapie planowania i konsultacji.
Liczba managerów ma zostać zredukowana z 12 do 4. Personel został poproszony o ponowne aplikowanie o pracę po okresie konsultacji.
Z czterech nowych managerów, dwóch będzie zajmować się działem miesięczników (m.in. Top Gear i BBC Good Food), jeden tygodnikiem Radio Times, czwarty zaś będzie nadzorował inserty do wydawanych przez firmę tytułów. Wszyscy podlegać będą bezpośrednio głównemu dyrektorowi działu reklamy.
Według Phippena wpływ na podjęte decyzję miał m.in. wzrost sprzedaży reklam online, konsolidacja agencji reklamowych i rosnące naciski reklamodawców na obniżenie marż i redukcję dublujących się stanowisk.
BBC przesłało do serwisu Brand Republic oświadczenie, w którym stwierdza, że chociaż decyzja była trudna do podjęcia, firma jest przekonana, ze zachodzące zamiany pozwolą jej lepiej przystosować się do szybko zmieniających się realiów rynku reklamowego.
Dołącz do dyskusji: BBC Magazine redukuje managerów