BBC Lifestyle od początku roku z nowymi programami i nową oprawą graficzną
Od 1 stycznia 2019 roku BBC Lifestyle będzie miało nową oprawę graficzną: zmienione zostaną kolory oraz design stacji. Dla widzów przygotowano także nowości programowe: formaty kulinarne, o dekoracji wnętrz, randkowaniu i ślubach.
Zmiana wyglądu kanału BBC Lifestyle pojawi się 1 stycznia 2019 roku, nowa oprawa graficzna ma być bardziej nowoczesna i elegancka, wykorzystywać lokalny design i kolory.
Nowe programy
Wraz z początkiem roku w ramówce stacji pojawi się program “Start up: daj sobie rok”, w którym bizneswoman Karren Brady (wiceprezes angielskiego klubu piłkarskiego West Ham United F.C., była dyrektor klubu Birmingham City F.C ), będzie rozmawiać z ludźmi, którzy chcą założyć własny biznes. Prowadząca będzie obserwować ich na początku drogi w prowadzeniu firmy, oraz odwiedzi ich po upływie roku, by przyjrzeć się postępom. Audycja pojawi się na antenie od czwartku, 3 stycznia o godzinie 20:55. Sezon będzie liczył 12 odcinków.
Z kolei dla fanów formatów kulinarnych pojawi się kilka propozycji - „Siostry Hemsley: zdrowo i pysznie” będą emitowane od piątku 18 stycznia, o godzinie 20:55. Sezon będzie miał 10 odcinków, widzowie zobaczą w nim pomysły na zdrowe, bezglutenowe dania i oryginalne przepisy.
Natomiast „W zdrowym ciele zdrowy duch” z Davina McCall będzie można przekonać się, jak za pomocą niestandardowych terapii pomaga się cierpiącym na dolegliwości zdrowotne (emisja od poniedziałku 7 stycznia, godz. 21:55, sezon będzie liczył 4 odcinki).
Z kolei w „Gordon Ramsay w Indiach” prowadzący wybierze się do Indii, by przetestować tamtejszą kuchnię. W BBC Lifestyle pojawią się 3 odcinki, począwszy od piątku 25 stycznia, o godz. 21:55.
Za kanał BBC Lifestyle odpowiada BBC Studios, które jest komercyjnym ramieniem BBC Group. Powstało w kwietniu 2018 roku, w wyniku połączenia BBC Studios i BBC Worldwide, integrując produkcję programów, sprzedaż i dystrybucję w ramach jednego podmiotu.
BBC Studios generuje rocznie 1,4 mld funtów i zwraca około 200 mln do BBC Group, uzupełniając opłatę licencyjną i doskonaląc programy dla odbiorców w Wielkiej Brytanii.
W listopadzie BBC Lifestyle miało 0,049 udziału w rynku telewizyjnym.
Dołącz do dyskusji: BBC Lifestyle od początku roku z nowymi programami i nową oprawą graficzną