BBC Entertainment promuje pasmo filmów brytyjskich
Stacja BBC Entertainment rusza z kampanią reklamową pasma zbrytyjskimi filmami, które od lipca znajdzie się w ramówce kanału.Akcja, która ruszy 29 czerwca br., obejmie prasę, internet ioutdoor.
Działania zaplanowano w takich tytułach prasowych jak: "GazetaWyborcza Telewizyjna", "Tele Tydzień", "To & Owo", "TeleŚwiat", "Gala", "Tina" i "Viva!" oraz w serwisach internetowychdzis.tv, programtv.onet.pl, wp.pl, tv.wp.pl, nasza-klasa.pl,plotek.pl, getionary.pl i google.pl. Reklamy typu frontlightpojawią się w 21 polskich miastach.
Kreację kampanii przygotowała agencja HintIntermedia, a media zaplanował - dom mediowyMediaedge. Kampanię, która zakończy się wewrześniu, wspierać będą działania PR prowadzone przez firmę MmdCorporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.
Brytyjskie filmy fabularne będą nadawane na antenie BBCEntertainment w lipcu i sierpniu w niedziele o 22.00. Stacja pokażem.in. takie hity jak "To właśnie miłość", "Notting Hill" czy "BillyElliot". Od 15 czerwca na antenie kanału trwa już kampaniaautopromocyjna pasma.
Dołącz do dyskusji: BBC Entertainment promuje pasmo filmów brytyjskich