Bauer "stawia" na kobiety
Nowa struktura działu promocji czasopism kobiecych
W związku rozwojem magazynów kobiecych w Wydawnictwie Bauer , dyrektorzy wydawniczy segmentu, Monika Krokiewicz (pisma kobiece poradnicze, parentingowe i luksusowe), oraz Marek Lasota (pisma kobiece-rozrywkowe) przeprowadzili reorganizację działu promocji w celu usprawnienia jego działania i zapewnienia jak najlepszej współpracy w ramach segmentu - poinformowało wydawncitwo Bauer, wortal Wirtualnemedia.pl.
Obecna struktura działu promocji wygląda następująco:
Dział promocji pism kobiecych popularnych i parentingowych
- kierownik ds. promocji Magdalena Cylejewska
- specjalista ds. promocji - wakat
- product manager - Aleksandra Blicharz
Dział promocji pism luksusowych
- kierownik ds. promocji Magdalena Jarosz (dotychczas product manager miesięcznika Twój STYL, z miesięcznikiem Twój STYL związana jest od 7 lat)
- specjalista ds. promocji - Paulina Brzezińska
- product manager - wakat
Z Wydawnictwem rozstała się Magdalena Elzanowska, dotychczasowy kierownik ds. promocji miesięcznika Twój STYL.
Dział promocji pism kobiecych rozrywkowych
- product manager - Witold Rogowski
- specjalista ds. promocji - Sandra Prończuk (dotychczas specjalista ds. promocji w segmencie pism kobiecych poradniczych i parentingowych).
Dołącz do dyskusji: Bauer "stawia" na kobiety