SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer rozpoczyna kampanię promocyjną „Powrót do szkoły”

Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer przygotowało kampanię reklamową, poświęconą tematyce powrotu do szkoły w sierpniowych wydaniach magazynów z kilku segmentów. Kampania została przygotowana w tytułach poradnikowych premium.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Akcja „Powrót do szkoły” biura reklamy Bauera została przygotowana w „Świecie Kobiety”, „Kobiecie i Życiu”, „Olivii” oraz „Naj” i „Tinie”. Z kolei w dwutygodniku „Show” z segmentu people zaproponowano specjalny dodatek „Kids”, w którym czytelniczki będą mogły znaleźć materiały dla dzieci: książki, gadżety, informacje jak zarządzać kieszonkowym czy rozwijać hobby.

Temat powrotu do szkoły znajdzie się również w innych pismach Bauera: „Tele Tydzień”, który będzie obecny na rynku 20 sierpnia br. oraz „Życie na gorąco” i „Chwila dla Ciebie” (oba wydania ukażą się w kioskach od 16 sierpnia br.).

Łączna sprzedaż magazynów objętych kampanią to 2,5 mln egzemplarzy.

Na czele Wydawnictwo Bauer

W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer, które sprzedało 228 346 192 egzemplarzy swoich magazynów.

 

Dołącz do dyskusji: Bauer rozpoczyna kampanię promocyjną „Powrót do szkoły”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl