Bauer kontra G+J
Jak trudno zostać liderem... - nieprawdziwa reklama G+J?
Wydanictwo Bauer przesło wczoraj portalowi Wirtualnemedia.pl komunikat w którym wyraża zdziwienie ostatnią reklamą G+J Polska. Wydawca Glamour stwierdza w nim, że tytuł, który reklamuje Joanna Brodzik, jest "najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem na rynku pism luksusowych": (więcej poniżej)
|
Wszystkich zainteresowanych, w tym twórców tej dezinformującej reklamy spieszymy poinformować, że Twój STYL od 13 lat utrzymuje się na pozycji numer 1 wśród magazynów luksusowych.
Ostatnie, letnie numery magazynu Twój STYL: lipcowy, sierpniowy i wrześniowy sprzedały się według naszych prognoz w ilości odpowiednio 439.400, 335.000 i 280.000, podczas gdy wszystko wskazuje na to, że sprzedaż magazynu Glamour za podany wyżej okres nie osiągnie takiego poziomu.
Zwracamy się także do Wydawnictwa G+J z uprzejmą prośbą o większą kreatywność w wymyślaniu headline'ów, przypominając równocześnie, że napis "Najlepiej sprzedający się luksusowy magazyn dla kobiet" od lat zdobi grzbiet miesięcznika Twój STYL i, jak na razie, nic nie wskazuje na to, że grozić nam może utrata tego zaszczytnego tytułu" - informuje Bauer.
Wczoraj nie udało się nam uzyskać komentarza G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: Bauer kontra G+J