Basia z nowym chłopakiem reklamuje „Trzy miej na święta” w Plusie (wideo)
Pod hasłem „Trzy miej na święta” startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plusa. W akcji - przygotowanej przez firmy Young & Rubicam Brands, TFP i Media Direction - występuje Basia, znana z poprzednich reklam sieci.
W reklamie świątecznej oferty Plusa Basia pojawia się z nowym chłopakiem, który ma się wcielić w rolę Świętego Mikołaja.
Problem z prezentami zostaje rozwiązany dzięki wprowadzonej przez sieć promocji „Trzy miej na święta”, w ramach której użytkownicy internetu LTE i taryf abonamentowych mogą otrzymać po trzy urządzenia i usługi (w przypadku internetu: tablet i laptop Acer oraz router, w przypadku abonamentu: telewizor i smartfon Samsung oraz pakiet telewizyjny Cyfrowego Polsatu).
>>> Plus wprowadza smartfony Kazam i ofertę na święta
We wcześniejszej kampanii Plusa, reklamującej internet LTE, Basia rozstawała się z poprzednim chłopakiem (przeczytaj więcej i zobacz spot). Orange Polska pozwał te reklamy do kilku sądów okręgowych, uznając, że nierzetelnie porównują internet LTE z Neostradą, oraz przygotował spot Neostrady, w którym zapłakana bohaterka o imieniu Basia wraca do Serca i Rozumu (obejrzyj to). Jednak sądy odrzuciły pozew Orange, orzekając, że reklamy inernetu LTE w Plusie zawierają prawdziwe informacje (więcej na ten temat).
W innych spotach świątecznej oferty Plusa występują aktorzy "znani z reklam tej sieci", którzy od dłuższego czasu pojawiają się w jej kampaniach, oraz młodzi ludzie u boku Świętego Mikołaja.
Nowa akcja reklamowa Plusa od 7 listopada jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz outdoorze. Kreację kampanii przygotowała Young & Rubicam Brands, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny TFP a reklamy outdoorowe, prasowe i materiały BTL przygotowała agencja Pompidou. Za działania w internecie odpowiada agencja Efigence, a za planowanie mediów - dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Basia z nowym chłopakiem reklamuje „Trzy miej na święta” w Plusie (wideo)