Basia i Maciek reklamują zasięg 4G LTE i smartfony LG w Play (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Play informująca o rosnącym zasięgu internetu 4G LTE oraz dostępnych w tej sieci smartfonach LG. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Touch & Try i MediaCom Warszawa.
W nowych reklamach Play występują Basia i Maciek, konsultanci z punktu sprzedaży sieci znani z jej poprzednich kampanii, w których występowali przede wszystkim razem z celebrytami. Spoty informujące o nowych miejscowościach, w których telekom udostępnił internet 4G LTE, są utrzymane w konwencji telewizyjnych programów informacyjnych.
Przypomnijmy, że uruchomiony w listopadzie ub.r. internet 4G LTE jest obecnie dostępny w 107 miejscowościach (zobacz szczegóły).
Jednocześnie do emisji trafiły reklamy nowych smartfonów LG dostępnych w Play. Podkreślają one, że model LG L5 można kupić w Formule Specjalnej za 45 zł miesięcznie.
Ta odsłona kampanii oprócz telewizji obejmuje internet, outdoor i punkty sprzedaży.
Kreację całej kampanii opracowała agencja Grandes Kochonos, spoty telewizyjne wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Za reklamy i działania internetowe odpowiada agencja Artegence, materiały BTL przygotowała agencja Touch & Try, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Basia i Maciek reklamują zasięg 4G LTE i smartfony LG w Play (wideo)