Bartosz Pielaszek na czele globalnego marketingu przeglądarki Opera GX
Bartosz Pielaszek awansował w czerwcu na stanowisko global head of marketing przeglądarki dla graczy Opera GX.
Ze spółką Opera Bartosz Pielaszek związany jest od ponad dwóch lat, Dotychczas w roli senior marketing managera był odpowiedzialny za strategię influencer marketingu i marketingu afiliacyjnego, rozwój performance i brand marketingu.
Rozbudował zespól marketingowy Opery GX z 1 do 11 osób.
W przeszłości był założycielem Growth Collective, agencji zajmującej się doradztwem dla firm technologicznych, B2B i biznesu e-commere. Odpowiadał za rozwój marketingu w Tagvenue czy agencji marketingowej Ladder.io. W tej drugiej pracował dla takich marek jak Booking.com, Nestle, Almi Decor, Swanky Smiles, Yara International, Naughty America, Voxer, Blockspring.
Był także country managerem na Polskę w sklepie internetowym Fiyo.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Pielaszek na czele globalnego marketingu przeglądarki Opera GX