Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw
Bartosz Gąsiorowski objął funkcję strategy directora w agencji reklamowej Syzygy Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Żywiec i MediaCom Warszawa.
Jako strategy director Gąsiorowski od początku maja odpowiada w Syzygy Warsaw za strategiczną obsługę kluczowych klientów, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.
Poprzednio przez pięć lat pracował w Grupie Żywiec - ostatnio jako kierownik marki Żywiec zajmował się m.in. nową platformą komunikacji „Chce się Ż” i festiwalem Męskie Granie 2016. Przedtem jako digital manager odpowiadał za komunikację wszystkich marek firmy w internecie - zarówno w zakresie strategiczno-kreatywnym, jak i mediowym.
Wcześniej Bartosz Gąsiorowski był związany z domem mediowym MediaCom Warszawa. Realizował projekty m.in. dla firm i marek Play, Pekao SA, Mars, Wrigley i Shell.
Pracował też w Lionbridge Poland i Antyradiu. Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw