SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw

Bartosz Gąsiorowski objął funkcję strategy directora w agencji reklamowej Syzygy Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Żywiec i MediaCom Warszawa.

Bartosz GąsiorowskiBartosz Gąsiorowski

Jako strategy director Gąsiorowski od początku maja odpowiada w Syzygy Warsaw za strategiczną obsługę kluczowych klientów, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.

Poprzednio przez pięć lat pracował w Grupie Żywiec - ostatnio jako kierownik marki Żywiec zajmował się m.in. nową platformą komunikacji „Chce się Ż” i festiwalem Męskie Granie 2016. Przedtem jako digital manager odpowiadał za komunikację wszystkich marek firmy w internecie - zarówno w zakresie strategiczno-kreatywnym, jak i mediowym.

Wcześniej Bartosz Gąsiorowski był związany z domem mediowym MediaCom Warszawa. Realizował projekty m.in. dla firm i marek Play, Pekao SA, Mars, Wrigley i Shell.

Pracował też w Lionbridge Poland i Antyradiu. Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 10 lat.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Reklama Chce się Ż źle się kojarzy i jest totalną klapą. Nie wystarczy nawet najlepsza reklama jak się szczyny produkuje.
odpowiedź
User
Pozdro Bart!
Powodzenia!
odpowiedź