Bartłomiej Batte na czele działu performance w Online Advertising Network
Internetowa sieć reklamowa Online Advertising Network uruchomiła dział performance. Zarządza nim Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.
Dział performance Online Advertising Network zajmuje się realizacją kampanii na powierzchniach reklamowych serwisów premium w modelu efektywnościowym, opartym na efekcie końcowym w postaci dowolnie zdefiniowanej akcji wykonanej przez użytkownika. Dział obsługuje modele sprzedażowe CPx i CPC, pracuje w oparciu o system Clickonometrics.
Menedżerowie Online Advertising Network tłumaczą, że uruchomienie nowego działu wynika z rosnącego popytu na usługi performance wśród reklamodawców.
- W odróżnieniu od konkurencji patrzymy na cały proces emisji, wiemy że efekt realizowany dla klienta ma swój początek podczas emisji bannera dlatego tak ważny jest dla nas dobór odpowiednich wydawców, którzy na koniec są również zadowoleni z efektów w postaci wyższego eCPM - podkreśla Bartłomiej Batte, szef nowej struktury.
Batte przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję account managera w sieci Netaffiliation (należącej do Grupy Kwanko). Wcześniej pracował jako project manager w Revenue Alley oraz na takim samym stanowisku w Grupie ClickAd. Ogółem z branżą performance marketingu jest związany od ponad 5 lat.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Batte na czele działu performance w Online Advertising Network