Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Škody sprawdza, ile waży torebka w czasie zderzenia samochodu
Škoda w kampanii "Siła drobiazgów" zwraca uwagę na zabezpieczenie drobnych przedmiotów w czasie jazdy, co może mieć kluczowy wpływ na bezpieczeństwo np. w czasie wypadku. Akcję przygotowały Isobar Polska i Propeller Film.
Zadaniem kampanii przygotowanej w ramach platform komunikacyjnej #RokBezpieczeństwa jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wraz z projektantką modową Hollie Warsaw stworzono niezwykłą torebkę.
Jej premiera okazała się bardzo nietypowym wydarzeniem modowym, którego uczestnicy przekonali się, że nawet najbardziej niepozorne przedmioty zyskują podczas zderzenia ogromną wagę i mogą stanowić poważne zagrożenie. Jednym z gości premiery była Barbara Kurdej-Szatan.
Ile waży torebka przy zderzeniu samochodu?
Każdy z gości, który próbował obejrzeć premierowy model torebki mógł osobiście przekonać się, ile naprawdę ważyłaby ona podczas zderzenia samochodu z pozornie niewielką prędkością 50 km/h. Model, który normalnie waży kilkaset gram, był wyjątkowo ciężki: ważył aż 16 kilogramów.
To nie było jedyne zaskoczenie, jakie czekało na gości: w momencie podniesienia torby na lustrze wyświetlił się komunikat, który wyjaśnił skąd tak wielka waga przedmiotu i jak ważne jest zabezpieczanie drobiazgów podczas podróży.
Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, w tym kanałach własnych Skody. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, technologię i realizację odpowiada agencja Isobar Polska, produkcją zajęło się studio Propeller Film.
Dołącz do dyskusji: Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Škody sprawdza, ile waży torebka w czasie zderzenia samochodu