Bar 2 lepszy od Bar1
Piątkowy finał "Baru" oglądało prawie 5 mln widzów
13 grudnia 2002 r. zakończyło się drugie wydanie Baru. Do finału przeszły dwie osoby: Dobrosława Zych i Eric Alira. Zwycięzcą został Eric.
Emisja drugiego wydania Baru rozpoczęła się14 września 2002 r. i trwała prawie 3 miesiące. Średnia oglądalność głównych emisji dla grupy docelowej: wszyscy powyżej 4 roku życia, wyniosła 3 147 tyś. widzów (19,5 % udziału w rynku). Dla porównania I edycja Baru zgromadziła przed telewizorami średnio 2 931 tyś. widzów.
Finał II edycji Baru oglądało 4 736 tyś. widzów (udział 31,30%), czyli o około 300 tyś. widzów więcej niż finał I edycji. (źródło: AGB POLSKA)
- Zmienił się format "Baru" i jego widz, który tym razem był starszy niż wcześniej (w wieku 25-44 lat) i lepiej wykształcony. Trzeba też pamiętać, że stacja Zygmunta Solorza jako jedyna na rynku oferuje dziś widzowi taki gatunek, jak reality-show. Na pewno doceniają to byli fani programu "Big Brother", którego już nie ma w TVN - mówi "Gazecie Wyborczej "Marcin Klimczak z domu mediowego MediaCom.
Jego zdaniem Polsat konsekwentnie realizuje swoją strategię polegającą na zdobywaniu lepiej sytuowanej widowni wielkomiejskiej, którą reklamodawcy lubią najbardziej. - Jednak ze względu na swój szeroki zasięg stacja ta nadal będzie miała masowego widza - zaznacza Klimczak.
Wszystko wskazuje na to, że nie będzie trzeciej edycji tego programu.
Dołącz do dyskusji: