Banki wydały siedem razy więcej na reklamy lokat
W trzecim kwartale polskie banki przeznaczyły siedem razy więcejśrodków na telewizyjne, radiowe i prasowe reklamy lokat niż w tymsamym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitora.Budżety marketingowe firm finansowych wyniosły ogółem 183 mln zł, zczego prawie połowę wydano na promocję kredytów.
Wyniki badań Expert Monitora opublikowane przez "Rzeczpospolitą"pokazują, że polskie banki w trzecim kwartale bieżącego rokunajwięcej środków - ok. 89 mln zł - przeznaczyły na telewizyjne,radiowe i prasowe reklamy kredytów. Na promowanie tych usług wydanoprawie połowę z wynoszących w tych mediach ogółem 183 mln złbudżetów marketingowych, których wielkość wzrosła w porównaniu ztym samym okresem 2007 roku o 58 mln zł.
Najbardziej w ciągu 12 miesięcy zwiększyły się wydatki nareklamy lokat, których promowanie kosztowało banki w trzecimkwartale ubiegłego roku tylko 6,4 mln zł, a w minionych trzechmiesiącach - aż 45 mln zł, czyli siedem razy więcej. Na reklamy wtelewizji, radiu i prasie najwięcej - 21 mln zł - przeznaczył PKOBP, a nieco mniej ING Bank Śląski i Eurobank.
Dołącz do dyskusji: