Bank Millennium w centrum oszczędzania reklamuje 3,5 proc. na koncie (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa usług oszczędnościowych oferowanych przez Bank Millennium. Akcję przygotowały agencja Change Integrated i dom mediowy Initiative Warszawa.
W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium pokazywane jest jego centrum oszczędzania, które pojawiło się już w wiosennych reklamach banku promujących konto (przeczytaj więcej i zobacz spot).
W obecnej akcji promowane będą trzy usługi: konto oszczędnościowe, internetowe aukcje lokat terminowych oraz Happy Hours (ofertę, w ramach której użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej mogą co tydzień założyć atrakcyjnie oprocentowaną lokatę). Pierwszy spot reklamuje promocję, w której oprocentowanie dla nowych środków do 50 tys. zł przez trzy miesiące wynosi 3,5 proc.
- W naszych reklamach pokazujemy, że jest wiele dróg do skutecznego odkładania pieniędzy. W centrum oszczędzania każdy znajdzie ofertę dostosowaną do swoich potrzeb i stylu życia - opisuje Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.
Akcja reklamowa - prowadzona pod hasłem „Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu” - obejmuje telewizję (jeden spot 30-sekundowy i trzy 15-sekundowe), internet oraz oddziały Banku Millennium (materiały BTL). Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Bank Millennium w centrum oszczędzania reklamuje 3,5 proc. na koncie (wideo)