„Bakalie tak pyszne, że zaniemówisz” w kampanii Bakallandu (wideo)
Rusza kampania marketingowa bakalii marki Bakalland oprócz reklam obejmująca loterię konsumencką i program lojalnościowy dla partnerów handlowych. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, MEC i Media Forum.
Główną bohaterką kampanii reklamowej bakalii Bakalland jest doskonała, lekko magiczna pani domu, znana z ubiegłorocznej reklamy tej marki. - Ta postać jest bardzo pozytywnie odbierana przez konsumentki, buduje też zaufanie i nowoczesny wizerunek naszej firmy - argumentuje Milena Wysokińska, marketing i R&D manager w Bakallandzie.
W reklamach podkreślana jest doskonała renoma oraz walory jakościowe i smakowe bakalii marki Bakalland, a także ekspercki wizerunek ich producenta. Kampania pod hasłem „Bakalie tak pyszne, że zaniemówisz” jest skierowana przede wszystkim do kobiet.
Akcja reklamowa od 15 listopada obejmuj telewizję (największe stacje i kanały tematyczne), prasę (pisma konsumenckie i branżowe) oraz internet. Ponadto w najbliższym czasie rozpoczną się loteria konsumencka „Bakalmat - Pieniądze od Bakalland” oraz program lojalnościowy dla partnerów handlowych.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Fat Baby, produkcją spotów telewizyjnych zajęła się firma Papaya Films, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Media Forum.
Dołącz do dyskusji: „Bakalie tak pyszne, że zaniemówisz” w kampanii Bakallandu (wideo)