SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bądź szczupła siłą natury” w kampanii Elavia 4321

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na polski rynek wspomagającego odchudzanie preparatu Elavia 4321. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Bądź szczupła siłą natury” - przygotowały firmy Delikatesy&Frykasy, Media Contacts i BWPR.

Kampania suplementu diety Elavia 4321 (produkowanego przez firmę Berlin-Chemie) informuje, że jest dostępny w dwóch formach: płynnego koncentratu Elavia Intensive oraz kapsułek Anti Yo-Yo na dzień i noc. Reklamy pod hasłem „Bądź szczupła siłą natury” podkreślają, że produkt zawiera 14 naturalnych aktywnych składników, które pomagają pozbyć się zbędnych kilogramów w ciągu 25 dni.


 

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje prasę (magazyny kobiece), internet (m.in. startujące pod koniec kwietnia serwis elavia.pl i fanpage marki na Facebooku) oraz punkty sprzedaży. Kreacją i produkcją wszystkich reklam zajęła się agencja Delikatesy&Frykasy, za stronę internetową i fanpage facebookowy marki odpowiada agencja Media Contacts, a działania media realations realizuje agencja BWPR. Wszystkie te firmy zostały wybrane do tego zlecenia w przetargu.

Dołącz do dyskusji: „Bądź szczupła siłą natury” w kampanii Elavia 4321

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja-ja
Szkoda na to pieniędzy, absolutnie nie działa.
odpowiedź
User
zet
11 dzień kuracji i nawet pół kilo mniej ( przy ćwiczeniach, jeździe na rowerze i rezygnacji ze słodyczy) ale trzeba dotrwać do końca kiedy zakupiło się całą kurację :)
odpowiedź
User
Ina
Jestem po całym cyklu z Elavią + dieta. Schudłam 6 kg. W moim przypadku nastapił spadek apetytu, na słodkości też. Dietę trzymam w dalszym ciągu już bez Elavii i waga ciągle po trochu spada. W tej chwili jest to łącznie 8 kg.
odpowiedź