„Bądź mądry” - Kompania Piwowarska z blogerami promuje odpowiedzialne picie alkoholu (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczyna nową akcję dotyczącą odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Akcję pod hasłem „Bądź mądry”, skierowaną głównie do kobiet w ciąży i kierowców, realizują firmy Double Brand i Szeri Szeri.
Akcja jest oparta na memach, które mają wspólne przesłanie: odpowiedzialna konsumpcja alkoholu oznacza bycie mądrym, a to z kolei jest po prostu modne. Ilustrują to koszulki z trzema różnymi typami haseł: dla kierowców (ze znaczkiem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” i napisałem „Jestem mądry/mądra i dobrze się prowadzę”), dla kobiet spodziewających się dzieci (ze znaczkiem „W ciąży nie piję alkoholu” i napisem „Jestem mądra i to mi nie ciąży”) oraz dla wszystkich dorosłych, którzy nie popierają picia alkoholu przez nieletnich (ze znaczkiem „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i napisem „Jestem mądry, trzeźwy i przystojny” lub „Jestem mądra, trzeźwa i seksowna”).
Do akcji włączyło się dziesięcioro twórców internetowych: Adam Wiejak „Poszukiwacz”, Malwina Bakalarz, Maciej Mazurek, Michał Kopik, Mateusz Jasiński, Natalia Tur, Tomasz Czajkowski, Tomasz Saweczko, Maria Górecka i Michał Górecki. Wszyscy nagrali krótkie klipy promujące odpowiedzialne spożycie alkoholu i udostępnili je na swoich profilach w social media.
- Nasze koszulki bardzo spodobały się blogerom. Wierzymy, że dzięki zabawnym hasłom przypadną do gustu także wielu innym osobom, a ich nabywcy staną się naturalnymi ambasadorami ważnej idei. Każdy może przyłączyć się do kampanii „Bądź mądry” i zamanifestować poparcie dla postawy odpowiedzialnego spożywania alkoholu poprzez zakup koszulki - opisuje Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.
Koszulki są do kupienia w promocyjnej cenie 20 zł w serwisie koszulkowo.com/producenci/sklep-kp.
Wzory koszulek zaprojektowała agencja Double Brand, a za koncepcję i realizację całej kampanii odpowiada agencja Szeri Szeri.
Kompania Piwowarska od wielu lat promuje odpowiedzialne picie alkoholu. Na opakowaniach piw, indywidulanych i zbiorczych, oraz reklamach umieszcza znaki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i „W ciąży nie piję alkoholu”. Ponadto od wielu lat prowadzi akcje skierowane przede wszystkim do kobiet w ciąży, kierowców oraz wszystkich dorosłych, którzy troszczą się o to, by po alkohol nie sięgali nieletni.
Dołącz do dyskusji: „Bądź mądry” - Kompania Piwowarska z blogerami promuje odpowiedzialne picie alkoholu (wideo)