Badanie gemiusTraffic w Zentropy Partners
Gemius SA - badanie gemiusTraffic w ofercie Zentropy Partners
W ostatnich dniach firma badawcza Gemius SA nawiązała współpracę na zasadach partnerskich z Zentropy Partners - agencją interaktywną działającą w strukturach McCann Worldgroup. Umowa dotyczy włączenia do oferty Zentropy Partners badania gemiusTraffic.
Dotychczasowa oferta Zentropy to efektywne rozwiązania interaktywne, w tym przede wszystkim: opracowanie strategii marki on-line, tworzenie i zarządzanie serwisami internetowymi, projekty e-commerce, prezentacje multimedialne oraz marketingowe kampanie interaktywne.
Zentropy Partners przy realizacji projektów kładzie duży nacisk na tzw. architekturę informacji. Oczekiwania użytkowników co do funkcjonalności serwisów internetowych rosną z dnia na dzień. Specyfika produktu firmy badawczej Gemius SA, wprowadzanego obecnie do oferty Zentropy, jest jednym z elementów budowy dobrej architektury informacji.
Badanie gemiusTraffic monitoruje ruch na witrynie oraz pozwala optymalizować treść i nawigację stron internetowych zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających je internautów. Właściciel witryny może w badaniu sprawdzić skuteczność stosowanych rozwiązań interaktywnych, a w konsekwencji podjąć decyzję o reorganizacji strony.
"Witryna nie powstaje tylko dla Klienta. Musi co prawda spełniać jego merytoryczne i estetyczne oczekiwania, jednak powinna być funkcjonalna przede wszystkim dla jej użytkowników. Wyniki badania są istotne dla zarządzających zawartością stron www, ponieważ pozwalają tak konstruować serwisy, aby unikalny kontakt użytkownika z marką on-line był pozytywnym i niezapomnianym doświadczeniem." - tłumaczy Marcin Gaworski, New Media Director, Zentropy Partners.
W procesie badawczym gemiusTraffic analizowane są poszczególne wizyty składane przez internautów, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się użytkownicy serwisów internetowych. Dzięki badaniu można uzyskać m.in. informacje: które strony i działy serwisu cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, o jakich porach są odwiedzane, a także z jakich państw/regionów/miast pochodzą internauci.
"Zwiększenie zainteresowania daną witryną to jedno z częstszych wyzwań stawianych agencjom. Jednocześnie doświadczenie pokazuje, że rozwiązania interaktywne są skuteczne tylko wtedy, gdy opierają się o rzetelne dane, a nie wyłącznie o intuicję. Współpracujące z nami agencje doceniły już rolę gemiusTraffic w projektowaniu i późniejszej ocenie wszelkich zmian dokonywanych na stronach internetowych swoich Klientów." - mówi Artur Zawadzki, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu, Gemius SA.
Dołącz do dyskusji: Badanie gemiusTraffic w Zentropy Partners