Badacze rynku lubią internetowe panele
82 procent badaczy rynkowych z Ameryki Północnej w najbliższychdwunastu miesiącach zamierza częściej korzystać z internetowychpaneli.
Jeszcze wyższy wskaźnik występuje w Europie, gdzie taką samądeklarację złożyło 87 procent respondentów - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer, powołując się na badanieprzeprowadzone przez firmy Greenfield Online i Ciao Surveys.
Uczestniczące w badaniu firmy preferują internetowe panele zewzględu na oszczędność czasu i konkurencyjną cenę. Najczęściej tegotypu sondaże są wykorzystywane przez firmy z branży artykułówkonsumpcyjnych.
Z badania wynika, że 30 procent europejskich badaczy rynkupreferuje internetowe sondaże od telefonicznych, a kolejne 27procent woli je od wywiadów przeprowadzanych twarzą w twarz.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Badacze rynku lubią internetowe panele