SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Back to School – sierpniowy pakiet promocyjny nośników OOH Braughman przy galeriach handlowych

Braughman Group Media wprowadza sezonowy pakiet reklamowy "Back to School", który ma na celu dotarcie do konsumentów, odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce w okresie sierpień-wrzesień. Ta oferta reklamowa obejmuje strategiczne lokalizacje m.in. w okolicach Złotych Tarasów, Westfield Mokotów, Avenidy, Posnanii, Galerii Katowickiej, Silesia City Center, Galerii Kaskada, Galerii Bałtyckiej, Hali Koszyki, Manufaktury, Galerii Krakowskiej, Galerii Kazimierz czy Wroclavia.

Idealne rozwiązanie dla kampanii Back to School

Z początkiem nowego roku szkolnego, sierpień staje się kluczowym okresem dla rodziców, którzy przygotowują się do wrześniowego powrotu dzieci do szkół. To czas wzmożonych zakupów, w trakcie których rodzice nabywają podręczniki, przybory szkolne, ubrania oraz różnorodne akcesoria niezbędne w codziennym życiu ucznia. Pakiet "Back to School" stanowi idealne rozwiązanie dla reklamodawców, pragnących skutecznie dotrzeć do tej grupy docelowej w odpowiednim miejscu i czasie.

Lokalizacja treści reklamowych

Jednym z kluczowych elementów oferty "Back to School" jest możliwość lokalizacji treści reklamowych, które mogą być dostosowane do specyficznych potrzeb i preferencji konsumentów z konkretnego regionu. Reklamodawcy mają okazję precyzyjnie dobrać budżet kampanii do swoich celów marketingowych, co pozwala na osiągnięcie maksymalnej efektywności.

 

Interaktywne elementy reklam

- Pakiet "Back to School" oferuje również zaawansowane technologie, takie jak interaktywne elementy reklamowe z kodami QR. Dzięki nim, konsumenci mogą natychmiast nawiązać kontakt z marką, co zwiększa ich świadomość i zainteresowanie oferowanymi produktami oraz usługami, często na krótko przed dokonaniem wyboru zakupowego – opisuje Wojciech Zeńko, Z-ca Dyrektora Sprzedaży w Braughman Group Media.

 

Strategiczne lokalizacje

Reklamy umieszczone w miejscach o dużym natężeniu ruchu, blisko popularnych centrów handlowych, zapewniają doskonałą widoczność i skuteczność przekazu reklamowego. Lokacje takie jak Złote Tarasy, Avenida, Posnania czy Galeria Katowicka przyciągają tysiące odwiedzających każdego dnia, co gwarantuje szeroki zasięg kampanii reklamowych.

 

Eksperci branży OOH

Braughman Group Media - lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce, nieustannie rozwija swoją sieć nośników, dostarczając reklamodawcom innowacyjne narzędzia promocji. Firma posiada w swoim portfolio ponad 390 nośników, w tym 80 prestiżowych powierzchni muralowych i sieć spektakularnych nośników Digital OOH w całym kraju.

 

Skontaktuj się z działem sprzedaży

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży, który dostarczy więcej szczegółów dotyczących sierpniowego pakietu promocyjnego "Back to School" oraz zaproponuje najlepszy zestaw nośników dopasowany do targetu Twojej kampanii reklamowej. Skorzystaj z naszej oferty i osiągnij sukces w kampaniach reklamowych skierowanych do rodziców przygotowujących się do powrotu dzieci do szkoły.