RL Media przygotowało kampanię "Back To School" dla Drugiego Śniadania Dawtony
Dawtona startuje z wrześniową kampanią marki musów Drugie Śniadanie. Promocja obejmuje emisję spotów w telewizji oraz działania w online. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa RL Media, którą w projekcie wspiera agencja martech & e-commerce SalesTube. Obie agencje należą do Group One.
Kampania w nurcie “Back to schol” ma zachęcić rodziców i dzieci do sięgania po zdrowe przekąski z oferty Drugiego Śniadania w kontekście rozpoczęcia roku szkolnego.
Bohaterem spotów emitowanych w stacjach TVN i Polsatu jest Albert Einstein, który podkreśla, że tajemnicą każdego sukcesu jest właśnie Drugie Śniadanie.
Kampania startuje wraz z nowym rokiem szkolnym. Działania w online obejmują zakup powierzchni display i wideo w programmatic, wysyłkę mailingów i rich media.
RL Media współpracuje z Dawtoną od maja 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: RL Media przygotowało kampanię "Back To School" dla Drugiego Śniadania Dawtony