Babcia Eugenia opowiada o walorach Serka Wiejskiego (wideo)
OSM Piątnica rozpoczęła nową kampanię promującą Serek Wiejski. Jej bohaterką jest babcia Eugenia. Kampanię przygotowały agencje Plej i Five Media.
OSM Piątnica startuje z nową edycją kampanii reklamowej Serka Wiejskiego z Piątnicy. Bohaterką spotu jest babcia Eugenia, która daje go wnuczkowi na śniadanie. Spot przenosi widzów na Podlasie, skąd pochodzi produkt.
- Serek wiejski to kultowy już produkt, który konsumentom mocno kojarzy się z marką OSM Piątnica. To właśnie dlatego rozpoczynając nasze powakacyjne aktywności postawiliśmy na tę uniwersalną i smakowitą propozycję prosto z Piątnicy. Ponownie przenosimy naszych konsumentów w malowniczy klimat wsi, która tętni naturalnością i prostotą, co jeszcze silniej podkreśla najważniejsze cechy serka wiejskiego oraz wszystkich naszych produktów - mówi Łukasz Kalinowski, wiceprezes OSM Piątnica.
Kampania Serka Wiejskiego z Piątnicy będzie prowadzona w telewizji, gdzie emitowane będą 15 i 30-sekundowe spoty.
Kreację spotów przygotowała Agencja Plej, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media.
W jednej z ostatnich kampanii OSM Piątnica reklamowała serki homogenizowane.
Dołącz do dyskusji: Babcia Eugenia opowiada o walorach Serka Wiejskiego (wideo)