Ponad 600 tys. widzów nowego programu TVN „B&B Love”
Po czterech odcinkach nowa telenowela dokumentalna TVN „B&B Love” gromadzi średnio 614 tys. widzów. Format zajął w ramówce stacji miejsce „Milionerów”.
„B&B Love” trafiło na antenę tydzień przed startem innych nowości jesiennych stacji TVN. W okresie od 26 do 29 sierpnia br. oglądało średnio 614 tys. widzów, co dało stacji 5,64 proc. udziału w grupie wszystkich widzów, 7,91 proc. w grupie docelowej 20-54 i 8,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów miał drugi odcinek – obejrzało go 667 tys. osób. Najmniej - czwarty (543 tys.).
„B&B Love” nadawane jest od poniedziałku do czwartku o 20.50. Format zastąpił w ramówce „Milionerów”, którzy wrócą na antenę stacji w listopadzie br.
O czym jest telenowela dokumentalna “B&B Love”?
Bohaterami reality-show „B&B Love” są osoby prowadzące obiekty typu bed and breakfest, które zdecydowały się opuścić Polskę i z sukcesem rozkręcić własne biznesy hotelarskie za granicą. Teraz będą szukać miłości wśród singli odwiedzających ich obiekty. Samotnych bohaterów odwiedzą single, gotowi na to, by stać się częścią ich życia. Bohaterowie będą razem mieszkać, pracować i poznawać inną kulturę i kraj.
CZYTAJ TEŻ: Jak wypada nowy format TVN "B&B Love"? Na myśl przychodzi "Rolnik szuka żony" [OPINIA]
Program oparty będzie na holenderskim formacie "B&B vol liefde", który powstał w 2021 r. Nadawany jest tam na antenie RTL4. Za produkcję wykonawczą odpowiada FremantleMedia Polska.
Dołącz do dyskusji: Ponad 600 tys. widzów nowego programu TVN „B&B Love”