AXA Group rewiduje plany reklamowe
AXA Group przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania izakupu mediów.
Do udziału w przetargu na warty łącznie około 150 milionówfuntów budżet, francuski gigant ubezpieczeniowy zaprosił m.in. domymediowe Mindshare i MPG, które obecnie obsługują go na rynkubrytyjskim.
Przegląd dotyczy wszystkich głównych marek należących do firmy,m.in. Swiftcover, AXA i Sun Life Direct.
Biorąc pod uwagę przychody, AXA została ostatnio uznanapiętnastą największą firmą na świecie. Całkowity majątek grupy,obsługującej 65 milionów klientów na całym świecie, oszacowano wubiegłym roku na 940 miliardów funtów.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w zakończonym 31marca roku fiskalnym AXA wydała na promocję w brytyjskich mediach28 mln funtów, z czego 11 mln funtów przeznaczono na prasę, 10 mlnfuntów na telewizję, a 4 mln funtów na reklamę zewnętrzną.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: AXA Group rewiduje plany reklamowe