Awanse w grupie domów mediowych ZenithOptimedia
W ostatnim czasie nastąpiły spore zmiany personalne w grupie domówmediowych ZenithOptimedia.
Michał Siniarski, dotychczas account director, objął stanowiskogroup account directora.
Michał Siniarski jest związany z branżą reklamową od 13 lat, a doZenithOptimedia dołączył ponad cztery lata temu. W jego zespoleklienckim awansowali Monika Wosińska, która jest obecnie seniormedia plannerem buyerem oraz Przemysław Wzorek, obecnie juniormedia planner buyer. Na stanowiska senior media plannerów buyerówawansowali ponadto: Aleksandra Pająk, Anna Leśniewska, AnnaMarciszewska, Tomasz Jaworski, Tomasz Bartnik i Łukasz Sadłek.
Nowymi buying managerami ZenithOptimedia są Adrianna Stępniewskaoraz Krzysztof Kulesz, dotychczas media supervisorzy, którzykoordynują w agencji zakup wszystkich mediów poza telewizją iinternetem.
Od stycznia br. na nowych stanowiskach pracują także: MagdalenaWalkowiak, Izabela Rokita, Aneta Jedynak oraz Robert Kurowski,którzy pełnią teraz funkcje media plannerów buyerów. Nowym juniormedia plannerem jest Aleksandra Woźniak, dotychczas mediaassistant.
Dołącz do dyskusji: Awanse w grupie domów mediowych ZenithOptimedia