Awanse w dziale obsługi klienta Tequila\Polska
Karolina Siemieniako, Natalia Wojciechowska i Sylwia Kościelska awansowały w dziale obsługi klienta agencji Tequila\Polska. Siemieniako objęła stanowisko senior account managera, Wojciechowska – account managera, a Kościelska – account executive.
Karolina Siemieniako (na zdjęciu z lewej) z agencją Tequila\Polska jest związana od lipca 2005 roku, kiedy w rezultacie konkursu „Tequila\ dla najlepszych” rozpoczęła staż w dziale obsługi klienta. Następnie dołączyła do zespołu na stałe, pracując od tego czasu dla takich marek jak Kubuś, Tyskie i Żubr. Obecnie obejmuje stanowisko senior account managera.
Natalia Wojciechowska (na środkowym zdjęciu) pracuje w Tequila\Polska od listopada 2006 roku, a wcześniej związana była z m.in. radiem Afera, „Gazetą Wyborczą”, miesięcznikiem „Machina” oraz firmą JDJ Bachalski. W agencji do tej pory obsługiwała takich klientów jak Kompania Piwowarska, Biuro Promocji Miasta Poznań oraz Piotr i Paweł. Teraz zajęła stanowisko account managera.
Natomiast Sylwia Kościelska dołączyła do Tequila\Polska pod koniec 2008 roku, a wcześniej pracowała w działach administracji i sprzedaży Polkomtela. Do tej pory zajmowała w agencji stanowisko account executive assistanta, współpracując przy realizacji projektów dla marki Żubr. Obecnie obejmuje funkcję account executive.
Dołącz do dyskusji: Awanse w dziale obsługi klienta Tequila\Polska