SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awanse w dziale obsługi klienta Tequila\Polska

Karolina Siemieniako, Natalia Wojciechowska i Sylwia Kościelska awansowały w dziale obsługi klienta agencji Tequila\Polska. Siemieniako objęła stanowisko senior account managera, Wojciechowska – account managera, a Kościelska – account executive.

Karolina Siemieniako (na zdjęciu z lewej) z agencją Tequila\Polska jest związana od lipca 2005 roku, kiedy w rezultacie konkursu „Tequila\ dla najlepszych” rozpoczęła staż w dziale obsługi klienta. Następnie dołączyła do zespołu na stałe, pracując od tego czasu dla takich marek jak Kubuś, Tyskie i Żubr. Obecnie obejmuje stanowisko senior account managera.

Natalia Wojciechowska (na środkowym zdjęciu) pracuje w Tequila\Polska od listopada 2006 roku, a wcześniej związana była z m.in. radiem Afera, „Gazetą Wyborczą”, miesięcznikiem „Machina” oraz firmą JDJ Bachalski. W agencji do tej pory obsługiwała takich klientów jak Kompania Piwowarska, Biuro Promocji Miasta Poznań oraz Piotr i Paweł. Teraz zajęła stanowisko account managera.

Natomiast Sylwia Kościelska dołączyła do Tequila\Polska pod koniec 2008 roku, a wcześniej pracowała w działach administracji i sprzedaży Polkomtela. Do tej pory zajmowała w agencji stanowisko account executive assistanta, współpracując przy realizacji projektów dla marki Żubr. Obecnie obejmuje funkcję account executive.

Dołącz do dyskusji: Awanse w dziale obsługi klienta Tequila\Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl