Awanse w Axel Springer Polska
W wydawnictwie Axel Springer Polska nastąpiły zmiany na kluczowychstanowiskach kierowniczych. Cztery osoby awansowały w strukturachfirmy.
Małgorzata Barankiewicz, dotychczas dyrektorzarządzająca ds. magazynów, objęła stanowisko COO (Chief OperatingOfficer). Podlegać jej będą wszyscy dyrektorzy wydawniczy - zarównomagazynów, jak i gazet codziennych.
Jerzy Karwelis, do tej pory dyrektor wydawniczy"Newsweeka" i "Forbesa", awansował na stanowisko CMO (ChiefMarketing Officer). Podlegać mu będzie biuro reklamy magazynów iprasy codziennej, działy marketingu korporacyjnego, eventów orazdział analiz rynkowych. Z kolei Eliza Witkowska,dotychczasowa zastępczyni Jerzego Karwelisa, będzie pełnićobowiązki dyrektora wydawniczego "Newsweeka" i "Forbesa".
Z kolei Ewa Lampart z funkcji szefowej działumarketingu prasy codziennej awansowała na stanowisko dyrektoramarketingu i rozwoju biznesu "Faktu", podległe dyrektorowiwydawniczemu tej gazety Marcinowi Bieglukowi.
Zmieniła się również struktura działu marketingu prasycodziennej. Po zmianach każdy z pracowników działu został związanyz jednym tytułem codziennym - "Dziennikiem", "Faktem" lub"Przeglądem Sportowym". Pracownicy marketingu "Dziennika" i"Przeglądu Sportowego" podlegają odpowiedniemu dyrektorowiwydawniczemu, a "Faktu" - Ewie Lampart.
- Celem zmian jest zwiększenie synergii pomiędzy tytułami orazusprawnienie zarządzania projektami dotyczącymi całego wydawnictwa.Zmiany organizacyjne pozwolą wypracować najlepsze rozwiązania dlaczytelników i klientów reklamowych w szybko zmieniających sięwarunkach rynkowych - tłumaczy nam Anna Gancarz-Luboń, PRmanager Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Awanse w Axel Springer Polska