Aviva stawia na Opus B
Agencja Opus B wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Aviva w Polsce. Poprzednio zajmowała się tym agencja PZL.
W przetargu uczestniczyły cztery agencje. Opus B będzie obsługiwać całościowe budżety reklamowe (ATL, BTL, interactive) wszystkich spółek Grupy Aviva w Polsce, a pierwsze działania przygotowane we współpracy z agencją planowane są na maj br. Agencja weźmie także udział w globalnym projekcie, którego celem jest dalszy rozwój marki Aviva. Grupa Aviva nie podaje, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo podpisano umowę z Opus B.
>>> Aviva bez PZL, ale dalej z Pikusiem
Planowaniem i zakupem mediów dla Avivy od początku 2011 roku zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia, który został wyłoniony w drodze przetargu globalnego.
Dołącz do dyskusji: Aviva stawia na Opus B