SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Avanteen” nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory

We wtorek 3 czerwca br. Agora wprowadzi na rynek nowy magazyn o modzie i urodzie dla młodzieży pod tytułem „Avanteen”. Nie zdecydowano jeszcze, w jakim cyklu pismo będzie się ukazywać.

„Avanteen” jest kierowany do dziewcząt i chłopców w wieku 11-19 lat. W piśmie znalazł się wybór sklepowej oferty ubrań i dodatków wraz ze stylizacjami. Część pisma poświęcona urodzie zawiera porady dotyczące m.in. pielęgnacji cery, wykonania makijażu i stylizacji fryzur. W pierwszym numerze dla czytelników przygotowano konkurs SMS-owy oraz kupony zniżkowe na zakupy.

- Wykorzystaliśmy siłę marki „Avanti”, pierwszego polskiego magazynu shoppingowego, oraz najlepsze doświadczenia tego magazynu i kompetencje naszych redakcji, aby stworzyć pionierskie pismo na rynku polskim - magazyn shoppingowy dla młodzieży. Liczymy, że uda nam się pozyskać zainteresowanie nowej grupy odbiorców i zaufanie reklamodawców - mówi Agnieszka Rożewska, wydawca „Avanteen”.

Autorem makiety pisma jest Anna Przygodzka, kierownik artystyczna „Avanti”, natomiast treści magazynu zostały przygotowane przez zespół redakcyjny czasopism Agory.  Jego redaktor naczelną została Magdalena Kacalak.

- Zależało nam, aby zaoferować młodym czytelnikom ciekawe, inspirujące treści w nowoczesnej, dynamicznej formie. Dlatego w naszym magazynie dzieje się dużo pod względem wizualnym - śmiało wykorzystaliśmy kolor i różne elementy graficzne - tłumaczy Kacalak.

„Avanteen” liczy 100 stron i ukazał się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy, w formacie 175 x 230 mm. Pierwsze wydanie pisma (wraz z dodatkiem - żelem do ciała) kosztuje 2,99 zł.

Agora nie zdecydowała jeszcze, w jakim cyklu wydawniczym ukazywać się będzie nowy magazyn. Zależy to w dużej mierze od tego, w jaki sposób premierowe wydanie zostanie przyjęte przez czytelników i reklamodawców. - Uważnie przeanalizujemy dane sprzedażowe i podejmiemy decyzję, jak planować następne numery pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Urszula Szwed-Strych, PR manager Agory.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (m.in. 4fun.TV), internecie (YouTube, Facebook, serwisach z Grupy Gazeta.pl i Wp.pl), radiu (Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Zet), prasie („Avanti”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Dziecko”, „Cztery Kąty” i inne czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metro”) i w kinach (sieć Helios i Cinema City).

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Avanti” w lutym 2014 roku wyniosła 84 494 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Avanteen” nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
"Nie zdecydowano jeszcze, w jakim cyklu pismo będzie się ukazywać." To się nazywa profesjonalizm! Kolejna ciocia kombatanta solidarnościowego wpadła na pomysł jak powiększyć długi Agory?
odpowiedź
User
sceptyczna
To nastolatki kupują jeszcze papierowe czasopisma? Wróżę max dwa numery.
odpowiedź
User
On.
A ja chętnie zobaczę makietę :)
odpowiedź