Avans poszukuje
Ogólnopolska Sieć Elektromarketów Avans ogłosiła przetarg na obsługę domu mediowego na rok 2006.
Domy Mediowe startujące w przetargu będą miały za zadanie wynegocjowanie najlepszych warunków zakupowych czasu antenowego w mediach na obsługę budżetu sieci Avans na rok 2006. W briefie tegorocznego przetargu prosimy Domy Mediowe o przedstawienie największych upustów na zakup czasu antenowego w terminie od marca 2006 do lutego 2007. Największy budżet reklamowy przeznaczyliśmy w roku 2006 na zakup medium jakim jest telewizja dlatego briefowany jest tylko budżet telewizyjny w wysokości 12,5 mln złotych netto - mówi Izabela Voisset, Dyrektor Marketingu Sieci Avans. Biorąc pod uwagę naszą grupę docelową: 16-59 lat, mieszkańcy wsi i miast poniżej 200 tys. mieszkańców zadeklarujemy 7,5 mln złotych netto na zakup czasu antenowego w TVP (TVP 1 i TVP 2) oraz 5 mln złotych netto w telewizji Polsat. Przetarg zeszłoroczny został wygrany przez MPG Media Planning z deklarowanym budżetem na zakup czasu telewizyjnego w wysokości 7,5 mln złotych netto.- dodaje Izabela Voisset, Dyrektor Marketingu Sieci Avans - podano w komunikacie.
Sieć Avans powstała w 1998 roku z konsolidacji pięciu hurtowni branży AGD i RTV. Obecnie posiada około 600 sklepów w całej Polsce, głównie w małych i średnich miastach powiązanych z siecią umową franchisingową.
Dołącz do dyskusji: Avans poszukuje