SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Avans. Poniżamy ceny - relaunch marki

Pod hasłem 'Avans. Poniżamy ceny' ruszy od początku listopada nowa kampania Ogólnopolskiej Sieci Avans.

Ma ona przekonać konsumentów o korzyściach wynikających z zakupu, w sklepach tej Sieci.

Kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2 i Polsat), outdoor oraz gazetki produktowe i materiały BTL w 600 sklepach sieci AVANS na terenie całej Polski.
Nowe spoty wizerunkowe emitowane będą w telewizji od początku listopada do końca grudnia br.

- Całkowity budżet marketingowy na wprowadzenie nowego wizerunku sieci AVANS przewiduję na poziomie 7 milionów złotych netto do końca tego roku- mówi Izabela Voisset, dyrektor marketingu sieci AVANS.  - Nowy wizerunek zmieni pozycjonowanie marki, szczególnie podkreślając niskie ceny naszych produktów - wyjaśnia.

W poprzedniej kampanii wizerunkowej „AVANS. Nieziemska Obsługa” największy nacisk położono na obsługę Klienta.

- Przy obecnej „wojnie cenowej” w branży MULTIMEDIA-RTV-AGD, w nowym wizerunku sieci AVANS postanowiliśmy zaakcentować najsilniejszy bodziec zakupowy jakim jest cena. Dzięki temu przekażemy Klientom wszystkie, najważniejsze wartości, które definiują naszą markę - dodaje Izabela Voisset.

Kampania „AVANS. Poniżamy ceny” polega na dwuznaczności wyrazu „poniżać”. W spocie telewizyjnym dyrektor sieci AVANS szkoli przyszłych pracowników w poniżaniu cen. Ci, którzy przejdą owe szkolenie i będą w stanie zapewnić Klientowi najniższą cenę, zostaną pracownikami sieci. Kampania ma na celu zakomunikowanie, że to AVANS stara się o jak najlepsze ceny dla swoich Klientów. - Nasi Klienci nie muszą dokonywać przeglądu wszystkich marketów RTV-AGD skoro AVANS mają „tuż za rogiem” i właśnie tam znajdą satysfakcjonujące ceny markowych produktów – tłumaczy Voisset. - Sądzę, że nasza kampania udowodni nowatorskie podejście do komunikacji w branży, a  przekaz „AVANS. Poniżamy ceny” spełni wysokie oczekiwania naszych Klientów. Wierzę, że przyniesie także bardzo dobre rezultaty i umocni pozytywny wizerunek sieci AVANS, docierając do szerokiego grona odbiorców-dodaje.

Kreację nowej kampanii wizerunkowej AVANS opracowała agencja DDB Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Avans. Poniżamy ceny - relaunch marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl