“Auto Świat” z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców
Tygodnik motoryzacyjny “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) rusza z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców. Będą one działać pod marką „Akademia Auto Świat”.
Projekt “Akademia Auto Świat” w fazie pilotażowej obejmie trzy szkoły jazdy: w Warszawie, Legionowie i Toruniu. Docelowo mają zostać otwarte placówki w całym kraju na zasadach franczyzowych. Celem projektu jest stworzenie sieci szkół jazdy, które zaoferują - jak podano w komunikacie - “ zupełnie nowe podejście do kształcenia młodych kierowców i kształtowania ich postaw na drodze”.
- Rozpoczynamy nowy, niewydawniczy projekt, w którym marka “Auto Świat” będzie gwarancją wysokiej jakości kształcenia kierowców - mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy w Ringier Axel Springer Polska zarządzający marką “Auto Świat”. - Nasze kursy, oparte na autorskim programie nauczania, będą prowadzić doskonale wyszkoleni instruktorzy. “Akademia Auto Świat” będzie uczyć jeździć, a nie tylko zdawać egzamin - zachwala Tomaszek.
W “Akademii Auto Świat” w procesie nauczania będą wykorzystywane nowe technologie. Specjalnie dla “Akademii” zostało stworzone oprogramowanie Finder Driver Assistant - aplikacja, która pozwala monitorować i analizować każdą lekcję, wskazuje momenty trudne i możliwości lepszego zachowania na drodze, prezentuje postępy w nauce. Dane z systemu dostępne są również dla każdego kursanta po zalogowaniu na stronie internetowej “Akademii”, gdzie dodatkowo znajduje się moduł umawiania jazd online połączony z SMS-owym przypominaniem o umówionych jazdach.
Startowi programu pilotażowego towarzyszy kampania reklamowa w mediach Ringier Axel Springer Polska. Partnerami projektu są firmy: Finder, T-Mobile, PKN Orlen oraz PZU.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika “Auto Świat” w I półroczu br. wyniosła 82 127 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Auto Świat” z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców
A, Motor, oni cos robia, czy tylko tłumaczą?