SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Auto Świat” z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców

Tygodnik motoryzacyjny “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) rusza z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców. Będą one działać pod marką „Akademia Auto Świat”.

Projekt “Akademia Auto Świat” w fazie pilotażowej obejmie trzy szkoły jazdy: w Warszawie, Legionowie i Toruniu. Docelowo mają zostać otwarte placówki w całym kraju na zasadach franczyzowych. Celem projektu jest stworzenie sieci szkół jazdy, które zaoferują - jak podano w komunikacie - “ zupełnie nowe podejście do kształcenia młodych kierowców i kształtowania ich postaw na drodze”.

- Rozpoczynamy nowy, niewydawniczy projekt, w którym marka “Auto Świat” będzie gwarancją wysokiej jakości kształcenia kierowców - mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy w Ringier Axel Springer Polska zarządzający marką “Auto Świat”. - Nasze kursy, oparte na autorskim programie nauczania, będą prowadzić doskonale wyszkoleni instruktorzy. “Akademia Auto Świat” będzie uczyć jeździć, a nie tylko zdawać egzamin - zachwala Tomaszek.

W “Akademii Auto Świat” w procesie nauczania będą wykorzystywane nowe technologie. Specjalnie dla “Akademii” zostało stworzone oprogramowanie Finder Driver Assistant - aplikacja, która pozwala monitorować i analizować każdą lekcję, wskazuje momenty trudne i możliwości lepszego zachowania na drodze, prezentuje postępy w nauce. Dane z systemu dostępne są również dla każdego kursanta po zalogowaniu na stronie internetowej “Akademii”, gdzie dodatkowo znajduje się moduł umawiania jazd online połączony z SMS-owym przypominaniem o umówionych jazdach.

Startowi programu pilotażowego towarzyszy kampania reklamowa w mediach Ringier Axel Springer Polska. Partnerami projektu są firmy: Finder, T-Mobile, PKN Orlen oraz PZU.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika “Auto Świat” w I półroczu br. wyniosła 82 127 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Auto Świat” z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reklamodawca
Swietny pomysł! Jak widać Axlowi ciągle chce sie robić cos nowego .
A, Motor, oni cos robia, czy tylko tłumaczą?
odpowiedź
User
Reklamobiorca
A w AŚ nie tlumacza i mniej sprzedają.
odpowiedź
User
Reklamodawca1
To ja jestem reklamodawca. Ktoś sie podszywa kurde pode mnie. I lubię i Auto Świat i Motor, tylko Auto Motor i Sportu nie lubię. I powtarzam nie podszywać sie proszę na nstępny raz.
odpowiedź