SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Auto Świat Poradnik” nowym liderem sprzedaży miesięczników motoryzacyjnych

W lipcu 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował „Auto Świat Poradnik”.

Liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych w lipcu 2013 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 6,10 proc. i wyniosła 98 958 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę na poziomie 5,74 proc., a jego średni wynik ustabilizował się na poziomie 77 203 egz.

Wśród miesięczników z drugiego na pierwsze miejsce awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), po wzroście o 9,40 proc. Sprzedał się on na poziomie 46 667 egz.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowało „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w lipcu br. wyniósł 43 607 egz., po największym wzroście w zestawieniu wynoszącym 30,85 proc.

Natomiast z pozycji lidera na ostatnie miejsce podium w zestawieniu spadł „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 39 222 egz. Magazyn ten zanotował spadek wyniku o 11,90 proc.

Natomiast największy spadek zanotował „Świat Motocykli” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 25,86 proc. i ostatecznie wyniósł 17 391 egz. Pismo to w rankingu zajęło miejsce piąte.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

2013

2012

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Tytuł

Tygodniki

Motor

98 958

93 265

Auto Świat

77 203

81 900

Tytuł

Miesięczniki

Auto Świat Poradnik

46 667

42 659

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

43 607

33 327

Top Gear

39 222

44 518

Auto Motor i Sport

29 121

25 159

Świat Motocykli

17 391

23 456

Automobilista

7 920

9 928


W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 4,76 proc., a wynik „Auto Świata” wzrósł o 1,33 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 30,53 proc.) pochwalić się mógł „Auto Świat Poradnik”, a najwięcej stracił tutaj „TopGear” - było to 21,74 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

lipiec

czerwiec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Tytuł

Tygodniki

Motor

98 958

94 461

Auto Świat

77 203

76 191

Tytuł

Miesięczniki

Auto Świat Poradnik

46 667

35 752

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

43 607

37 558

Top Gear

39 222

50 117

Auto Motor i Sport

29 121

27 039

Świat Motocykli

17 391

16 511

Automobilista

7 920

8 206

W zestawieniu nie znalazł się magazyn „Classic Auto”, ponieważ jego wydawnictwo - Stratos Concept - nie wysłało deklaracji do ZKDP za lipiec br.

Dołącz do dyskusji: „Auto Świat Poradnik” nowym liderem sprzedaży miesięczników motoryzacyjnych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Top "G"
Gratulacje dla TG coraz gorszych wyników sprzedaży. Reklam też za dużo nie mają, więc ciekawe kiedy zamkną tą budę. No chyba, że WJ uratuje sytuacje.
odpowiedź
User
Top "G"
Gratulacje dla TG coraz gorszych wyników sprzedaży. Reklam też za dużo nie mają, więc ciekawe kiedy zamkną tą budę. No chyba, że WJ uratuje sytuacje.
odpowiedź