Auchan rusza z wizerunkową kampanią marki własnej Pewni Dobrego
Sieć sklepów Auchan rozpoczyna ogólnopolską kampanię marki własnej Pewni Dobrego – produktów pochodzących od lokalnych producentów. Jej celem jest budowanie wśród konsumentów świadomości marki.
- Tworzenie odpowiedzialnej i wyjątkowej oferty zawsze z zachowaniem doskonałej relacji ceny do jej jakości – to jeden z filarów strategii Auchan, a dynamiczny rozwój marki Pewni Dobrego jest tego sztandarowym przykładem – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska. - Realizowana obecnie kampania to nasz sposób na pokazanie, że budowanie oferty żywności pozyskiwanej w sposób odpowiedzialny może przynieść jeszcze większe korzyści – tak dla człowieka, jak i planety – jeśli konsumenci będą świadomi realnej, sprawczej mocy jaką mają podejmowane przez nich decyzje zakupowe.
Wszystkie zaplanowane działania spajać będzie wspólne przewodnie hasło: “Twoje działania mają wielką moc!”. Jednym z głównych elementów kampanii jest trwająca do 30 marca kampania telewizyjna, która pokazuje, że kupując produkty Pewni Dobrego można przyczynić się np. do mniejszego zużycia wody i energii, czy wsparcia zatrudnienia wśród lokalnych społeczności.
W ramach kampanii prowadzonej w mediach cyfrowych - własnych i partnerów kampanii – przewidziane są m.in. angażujące konkursy i aktywacje z udziałem ekspertów (np. dietetyków) czy osobowości kulinarnych. Na pokazy kulinarne prowadzone na żywo przez szefów kuchni liczyć będą mogli klienci sklepów stacjonarnych, w których prowadzone będą także akcje degustacyjne produktów Pewni Dobrego. Przygotowana została również dedykowana strona poświęcona marce Pewni Dobrego, na której konsumenci znajdą informacje dotyczące oferty produktowej, kulinarne inspiracje i porady.
Oferta marki Pewni Dobrego obejmuje m.in. warzywa, owoce, mrożonki, nabiał, mleko, jaja, mięso, wędliny, wyroby garmażeryjne, ryby, owoce morza, soki i napoje oraz produkty śniadaniowe. Marka została stworzona w ramach Odpowiedzialnego Partnerstwa Współpracy, a zawierane z producentami długoterminowe umowy partnerskie, zapewniają im warunki stabilnego rozwoju i zatrudnienia.
Dołącz do dyskusji: Auchan rusza z wizerunkową kampanią marki własnej Pewni Dobrego