SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

At Media rusza na podbój regionów

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media uruchomił projektsprzedaży regionalnej. Szefem nowopowstałego zespołuprzedstawicieli regionalnych spółki został Remigiusz Barczyński,który objął stanowisko regional sales managera.

Celem zespołu jest obsługa klientów reklamowych w regionach ibudowanie tam świadomości marki At Media. Oferta spółki skierowanajest do klientów biznesowych, instytucjonalnych orazsamorządowych.

Na razie At Media zatrudniło przedstawicieli regionalnych weWrocławiu i Poznaniu, którzy odpowiadać będą za działaniasprzedażowe na zachodzie Polski. W planach jest pojawienie siękolejnych przedstawicieli w innych regionach, ale ich liczbazależeć będzie od tego, jak projekt się będzie rozwijać.

Remigiusz Barczyński pracował wcześniej w biurze teklamy TVN wstrukturach regionalnych, gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynekprojektu skierowanego do klientów sektora publicznego isamorządowego. W przeszłości zatrudniony był też w Valkea Media,gdzie pracował m.in. jako sales manager.

Do zespołu At Media dołączył też Piotr Jaremek, który rozpocząłpracę na nowoutworzonym stanowisku sales executive w zespole MartyWiercińskiej. Jaremek pracował wcześniej w działach sprzedaży TVPuls, Agory, TVN i Eniro Polska.

Dołącz do dyskusji: At Media rusza na podbój regionów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl