AstraZeneca zatrudnia agencję White Bits
AstraZeneca wybiera agencję White Bits do nowej kampanii employer brandingowej.
Agencja White Bits rozpoczyna współpracę z AstraZeneca, jedną z największych firm biofarmaceutycznych na świecie. Wesprze działania employer brandingowe marki, skierowane do osób zainteresowanych rozwijaniem kariery w branży Pharma. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat możliwości rozwoju zawodowego w firmie.
Agencja White Bits odpowiada za koncept kreatywny i stworzenie assetów kampanii, obejmującej m.in. landing page, LinkedIn, display, elementy drukowane.
- To kolejny projekt z obszaru medycyny w naszym portfolio. Mamy na koncie m.in. pracę przy 3-letnim międzynarodowym projekcie popularyzującym odkrycia naukowe w dziedzinie zdrowia oraz działania z zakresu strategii komunikacji dla firmy wspierającej badania kliniczne - podkreśla Maciej Sawicki, creative consultant w White Bits.
Dołącz do dyskusji: AstraZeneca zatrudnia agencję White Bits