SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aster promuje telefonię komórkową

Aster wystartował z kampanią promocyjną swojej nowej usługi -telefonii komórkowej. Akcja opiera się na prostym symbolu komórkiktóra chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia się w wykrzyknik.Główne hasło kampanii brzmi: "Nadszedł czas telefonów komórkowych wAster".

Akcja rozpoczęła się wczoraj i potrwa do końca września br.Skierowana jest jedynie do mieszkańców Warszawy i obejmuje lokalnestacje radiowe (Antyradio Warszawa, Eska Warszawa, PiN 102Warszawa, Pogoda 100,1 Złote Przeboje), internet (Onet.pl,Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, o2.pl, sieci Ad-Vice i Adnet) oraznośniki w środkach komunikacji miejskiej typu infoscreen icityinfo.

W ramach kampanii organizowane będą także działanianiestandardowe z pogranicza event i ambient marketingu. Warszawiacybędą mogli m.in. zauważyć tajemniczą kapsułę, która pojawiać siębędzie w kilku najgłośniejszych rejonach miasta.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change, a działanianiestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EmLab. Za nadzór nadakcją i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

Wirtualna telefonia komórkowa Aster działa od czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Aster promuje telefonię komórkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl