Asseco po raz pierwszy w historii promuje się w telewizji
Od początku września trwa telewizyjna kampania reklamowa firmy informatycznej Asseco pod hasłem „Asseco - lider cyfryzacji w Polsce”. Akcję przygotował studio Timecode Film Production.
Idea kreatywna spotu powstała we współpracy ze scenarzystą Mateuszem Zimnowodzkim i łączy w warstwie wizualnej dwa światy: wirtualny – stworzony na podstawie ilustracji Magdaleny Koźlickiej oraz rzeczywisty – dzięki udziałowi dwójki aktorów wkomponowanych w animowaną scenografię.
- Wychodząc szeroko z przekazem reklamowym, chcieliśmy pokazać, że mimo, iż zmiana procesów z tradycyjnych na cyfrowe dotyczy biznesu czy administracji, to poprzez konkretne produkty czy usługi elektroniczne wpływa na jakość życia każdego z nas -mówi Artur Wiza, wiceprezes zarządu Asseco Poland.
Asseco Poland rusza z kampanią reklamową
Od początku września 30-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Kampania będzie prowadzona również w internecie z wykorzystaniem mediów społecznościowych i performance marketingu.
Spot w całości wyprodukował Timecode Film Production. Za reżyserię i zdjęcia odpowiedzialny był duet Aurelia Frydrych -Zdanowska i Paweł Zdanowski, a prace nad animacją i post-produkcją prowadzili Grzegorz Jankowski i Michał Grochalak z działu graficznego Timecode. Produkcję spotu nadzorowały Agnieszka Piłat i Lida Pęza – producentki Timecode.
Dołącz do dyskusji: Asseco po raz pierwszy w historii promuje się w telewizji