AS Roma klientem SALESmanago
Włoski klub piłkarski na świecie AS Roma rozstrzygnął międzynarodowy przetarg na system do automatyzacji marketingu i wybrał polski system SALESmanago Marketing Automation.
Umowa podpisana została przez prezesa AS Roma Francesco Calvo, który wcześniej pełnił rolę chief revenue officer w FC Barcelona i Juventus Turyn.
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi z wygrania w niezwykle konkurencyjnym globalnym przetargu. Cieszy nas również, że będziemy kontynuować silną reprezentację Polski w AS Roma rozpoczętą przez Zbigniewa Bońka w 1985 roku i utrzymywaną w kolejnych latach przez takich zawodników jak Wojciech Szczęsny czy Łukasz Skorupski - mówi Grzegorz Blazewicz, założyciel i prezes SALESmanago.
Z systemu SALESmanago, korzysta grupa klubów sportowych, a wśród nich m.in mistrz Szwecji w piłce nożnej AIK Fotboll, a w Polsce Lech Poznań.
SALESmanago to polskie rozwiązanie w zakresie customer data platform i marketing automation wspieranym przez algorytmy AI i machine learning.
Dołącz do dyskusji: AS Roma klientem SALESmanago