Artur Pacuła i Patryk Piputa rozstali się z The Walt Disney Company
Wraz z koncem października z firmą The Walt Disney Company rozstali się Artur Pacuła i Patryk Piputa.
Artur Pacuła i Patryk Piputa w ostatnich latach w spółce odpowiadali za region Europy Środkowo-Wschodniej (odpowiednio jako chief marketing officer and head of Disney Interactive oraz head of media sales & brand partnerships).
Pacuła z The Walt Disney Company związany jest od 2002 roku. Przed objęciem funkcji szefa marketingu Disney Interactive był dyrektorem marketingu i komunikacji w spółce. Przed dołączeniem do Disneya pracował w Sony Music Entertainment i Solopan. Ukonczył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Z kolei Piputa w Disneyu pracował od 2010 roku. Wcześniej związany był z Discovery Networks, Initiative i Media Direction OMD. Jest absolwentem Uniwersytetu Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Zmiany są konsekwencją przejęcia przez Disnaeya w marcu br. za 71,3 mld dolarów rozrywkowej części 21st Century Fox. Koncern stał się wtedy właścicielem praw do wielu popularnych filmów i seriali, a także studiów producenckich i platformy kablowej.
Dołącz do dyskusji: Artur Pacuła i Patryk Piputa rozstali się z The Walt Disney Company