Artur Leśniak: ze 180heartbeats do RocketJobs
Artur Leśniak został marketing managerem serwisu rekrutacyjnego RocketJobs.
Leśniak będzie odpowiadał za rozwój działu marketingu oraz planowanie i realizację wszystkich działań komunikacyjnych marki.
Artur Leśniak ostatnio w 180heartbeats + Jung v Matt
Poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera w agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT. Ma na swoim koncie autorstwo i współautorstwo wielu nagradzanych, ogólnopolskich i międzynarodowych kampanii reklamowych. Pracował m.in. dla takich marek jak OLX, Kaufland, Wawel, Google, Innogy, Biofarm czy Zalando. Jest laureatem kilkudziesięciu branżowych nagród m.in.: KTR, Mixx Awards, Effie, Złote Spinacze. Studiował Psychologię Menedżerską w Wyższej Szkole Europejskiej i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył również studia MBA z zakresu innowacji i analizy danych na uniwersytecie SWPS.
Leśniak prowadzi też własną agencję konsultingową Al Forester.
RocketJobs to portal pracy należący do gdańskiej spółki Just Join IT, oferujący publikację ogłoszeń rekrutacyjnych z obszaru m.in. marketingu, sprzedaży, finansów, inżynierii i HR.
Dołącz do dyskusji: Artur Leśniak: ze 180heartbeats do RocketJobs
Czasy darmówki minęły.