SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Leśniak: ze 180heartbeats do RocketJobs

Artur Leśniak został marketing managerem serwisu rekrutacyjnego RocketJobs.

Artur Leśniak Artur Leśniak

Leśniak będzie odpowiadał za rozwój działu marketingu oraz planowanie i realizację wszystkich działań komunikacyjnych marki.

Artur Leśniak ostatnio w 180heartbeats + Jung v Matt

Poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera w agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT. Ma na swoim koncie autorstwo i współautorstwo wielu nagradzanych, ogólnopolskich i międzynarodowych kampanii reklamowych. Pracował m.in. dla takich marek jak OLX, Kaufland, Wawel, Google, Innogy, Biofarm czy Zalando. Jest laureatem kilkudziesięciu branżowych nagród m.in.: KTR, Mixx Awards, Effie, Złote Spinacze. Studiował Psychologię Menedżerską w Wyższej Szkole Europejskiej i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył również studia MBA z zakresu innowacji i analizy danych na uniwersytecie SWPS.

Leśniak prowadzi też własną agencję konsultingową Al Forester.

RocketJobs to portal pracy należący do gdańskiej spółki Just Join IT, oferujący publikację ogłoszeń rekrutacyjnych z obszaru m.in. marketingu, sprzedaży, finansów, inżynierii i HR.

Dołącz do dyskusji: Artur Leśniak: ze 180heartbeats do RocketJobs

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szalps
Artur, pamiętaj, za umieszczanie ogłoszeń w grupach fb się płaci.
Czasy darmówki minęły.
odpowiedź
User
T
Nikodem Dyzma
odpowiedź
User
Cudze sukcesy
Nie ma jak podpinać się pod cudze sukcesy.
odpowiedź